Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Fundacja Otwarty Dialog żąda przeprosin od Telewizji Polskiej  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  RMF FM bez reklam  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Fundacja Otwarty Dialog żąda przeprosin od Telewizji Polskiej  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  RMF FM bez reklam  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Fundacja Otwarty Dialog żąda przeprosin od Telewizji Polskiej  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  RMF FM bez reklam  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: Grand Press

Dział: PRASA

Dodano: Grudzień 10, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dziś dowiemy się, kto został Dziennikarzem Roku 2019

Czek o wartości 10 tys. euro trafi dziś do Dziennikarza Roku 2019

82 redakcje zagłosowały w konkursie na Dziennikarza Roku 2019. Nazwisko zwycięzcy poznamy dziś na finałowej gali Grand Press, która odbędzie się o godz. 19.30 w Muzeum Historii Żydów Polskich Polin. Wręczone zostaną także nagrody Grand Press za najlepsze materiały dziennikarskie w ośmiu kategoriach tematycznych oraz nagrody specjalne.

Transmisję wideo z gali będzie można oglądać na stronach Grandpress.pl i Press.pl oraz na Facebooku (facebook.com/magazynpress); realizuje ją Digital Knowledge Village. Informacje o laureatach na bieżąco będą podawane na Facebooku i Twitterze (na profilu @PressRedakcja i pod tagiem #GP2019).

Konkurs organizuje magazyn „Press” i Fundacja Grand Press. Nagrody Grand Press przyznawane są za najlepsze materiały prasowe, radiowe, telewizyjne i internetowe mijającego roku.

Na konkurs wpłynęła w tym roku rekordowa liczba 850 prac. Do finału przeszło 55 materiałów, które ocenia jury w składzie: Katarzyna Buszkowska („Press”), Kamila Ceran (Tok FM), Roman Czejarek (Program I Polskiego Radia), Krzysztof Jedlak („Dziennik Gazeta Prawna”), Jerzy Jurecki („Tygodnik Podhalański”), Marcin Kowalczyk („Express Ilustrowany”, „Dziennik Łódzki”), Edward Miszczak (TVN i Discovery), Andrzej Skworz (przewodniczący jury, „Press”), Radosław Sławiński (Polsat Play), Tadeusz Sołtys (Grupa RMF), Agata Szczęśniak (OKO.press), Marek Twaróg („Dziennik Zachodni”), Michel Viatteau (Agence France-Presse), Jacek Żakowski („Polityka”).

Zwycięzcy w poszczególnych kategoriach otrzymują czek o równowartości 5 tys. złotych.

Listę nominowanych ogłosiliśmy dziś w południe na Press.pl i Grandpress.pl.

Na wieczornej gali zostaną przyznane również nagrody specjalne:
– Grand Press Digital – dla dziennikarza bądź redakcji/zespołu za innowacyjne podejście w wykorzystywaniu nowoczesnych technologii w pracy dziennikarskiej;
– Grand Press Economy – dla dziennikarza wyróżniającego się profesjonalizmem, rzetelną i obiektywną prezentacją tematów ekonomicznych, wysoką jakością publikowanych materiałów;
– Nagroda im. Bohdana Tomaszewskiego – otrzyma ją dziennikarz sportowy mający doskonały warsztat dziennikarski, prezentujący elegancję w posługiwaniu się językiem polskim oraz wysoką kulturę zawodową i osobistą.
Laureaci tych nagród otrzymają czek na 10 tys. zł.

Zwieńczeniem gali będzie nagrodzenie Dziennikarza Roku 2019, tę nagrodę przyznają w bezpośrednim głosowaniu kolegia redakcyjne prasowe, radiowe, telewizyjne oraz internetowe. Dziennikarz Roku 2019 otrzyma statuetkę – stalówkę zaprojektowaną przez Annę Rzeźnik oraz czek równowartości 10 tys. euro.

Mecenasem konkursu i gali jest Kulczyk Investments.

Sponsorzy konkursu: Grupa Lux Med, Grupa Murapol.

Partnerzy konkursu: Stowarzyszenie Autorów ZAiKS, Google, Jeronimo Martins Polska.

Partner Nagrody im. Bohdana Tomaszewskiego: Bank BNP Paribas.

Partner Grand Press Economy: Allegro.

Partner Grand Press Digital: Facebook.

Partnerzy Gali: Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN, Platige Image, Digital Knowledge Village, ACO Solutions, Digital Beast Studio, Audionetwork, Coca-Cola HBC Polska, Villa Foksal, Wyborowa, Grimbergen.

(KB, 10.12.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.