AMS rozszerzyła ofertę nośników Cityinfo o treści ekonomiczne
Fiszki ekonomiczne TEP wyświetlane są na nośnikach Cityinfo (fot. materiały prasowe)
Firma reklamy zewnętrznej AMS rozszerzyła ofertę cyfrowych nośników informacyjno-reklamowych Cityinfo o treści o tematyce ekonomicznej. Pierwszym klientem, który promuje się w ten sposób, jest Towarzystwo Ekonomistów Polskich.
TEP w ramach współpracy z AMS opracował cykl edukacyjny TEPiszki - fiszki o tematyce ekonomicznej, które są wyświetlane na nośnikach Cityinfo znajdujących się w warszawskiej komunikacji miejskiej (w autobusach), a także na cyfrowych nośnikach we wszystkich miastach, gdzie działa AMS (w wiatach przystankowych i galeriach handlowych). "Chcemy ze swoim cyklem dotrzeć do szerokiego grona odbiorców i w prosty sposób wyjaśniać zawiłe ekonomiczne pojęcia" - komentuje Rafał Rudzki, członek rady TEP.
Cityinfo jest miejskim serwisem informacyjno-reklamowym AMS, w którym prezentowane są treści w takich kategoriach, jak: podróże, moda i uroda, fitness, zdrowie, wnętrza, wydarzenia, a od grudnia - ekonomia.
(IKO, 06.12.2019)