"Dom z papieru" w spocie promującym wspólną ofertę Netfliksa i Platformy Canal+
Materiały reklamowe nawiązują do serialu „Dom z papieru”
Kampania reklamowa ogłaszająca współpracę serwisu Netflix i Platformy Canal+ wykorzystuje motyw spoilerowania seriali.
Celem kampanii jest poinformowanie odbiorców, że klienci Canal+ mogą korzystać z oferty łączącej usługi platformy z serwisem streamingowym Netflix. Nowe opcje są dostępne w trzech pakietach.
Materiały reklamowe i spot telewizyjny nawiązują do serialu „Dom z papieru” – oryginalnej produkcji serwisu Netflix. Wykorzystana w spocie scenografia jest inspirowana głównym miejscem wydarzeń serialu. W materiale ponownie pojawiają się gangsterzy znani z wcześniejszych kampanii Platformy Canal+. Tym razem w trakcie negocjacji z policją grożą, że zdradzą zakończenia najnowszych seriali emitowanych przez Canal+ i Netflix, takich jak „Wiedźmin” i „Żmijowisko”.
Kampania obejmuje 30-sekundowy spot telewizyjny, reklamę zewnętrzną, kino i radio. W ramach kampanii realizowane będą też intensywne działania w internecie, na które złożą się materiały wykorzystywane w kampanii display, w kanałach społecznościowych i serwisach VoD. Za pomysł kreatywny oraz realizację kampanii odpowiada agencja Havas Warsaw.
(AMS, 06.12.2019)