Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Grudzień 04, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Podrożały kolejne dzienniki ogólnopolskie

Wydawcy nie tłumaczą przyczyn podwyżek cen (fot. Pixabay.com)

Zdrożały Dzienniki "Rzeczpospolita" i "Parkiet Gazeta Giełdy" (oba Gremi Media). W połowie listopada cenę podwyższył też "Dziennik Gazeta Prawna" (Infor Biznes). 

Od 2 grudnia wydania "Rzeczpospolitej" ukazujące się od poniedziałku do czwartku kosztują 5,90 zł, wcześniej - 5,30 zł. Wydanie piątkowe będzie kosztować 6,30 zł (poprzednio 5,50 zł). Sobotni "Plus Minus" będzie kosztował 7,30 zł (wcześniej 6,30 zł). Wzrosła też cena "Parkietu": z 6,70 zł na 7,50 zł. - Nie tłumaczymy tej decyzji – mówi Tomasz Rożek, rzecznik prasowy Gremi Media.

Od 15 listopada droższy jest także "Dziennik Gazeta Prawna" - wydania ukazujące się od poniedziałku do czwartku kosztują 4,90 zł (poprzednio 4,50 zł), a wychodzące w piątki: 5,40 zł (poprzednio 4,90 zł). Infor Biznes też nie komentuje zmiany cen.

"Gazeta Wyborcza" (Agora) w listopadzie podniosła o 50 gr cenę wydań od środowego do sobotniego. Spółka zaznacza, że na razie nie planuje kolejnych zmian. Natomiast "Puls Biznesu" (Bonnier Business Polska) od kwietnia kosztuje 6,50 zł (wcześniej 5,99 zł).

Nie zmieniły się ceny "Faktu" i "Przeglądu Sportowego" (Ringier Axel Springer Polska), a także "Super Expressu" (ZPR Media). Polska Press nie informuje, czy będzie wprowadzać zmiany cen ogólnopolskiego "Polska The Times" i dzienników regionalnych.

(JSX, 04.12.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.