"Sukces" wraca po latach jako serwis internetowy
Serwis posługuje się marką magazynu "Sukces", który w druku przestał się ukazywać w 2016 roku (screen: Sukces.rp.pl)
Redakcja "Rzeczpospolitej" (Gremi Media) uruchamia lifestylowy serwis internetowy - Sukces.rp.pl. Nazwa nawiązuje do magazynu "Sukces", którego ostatni numer w druku ukazał się w 2016 roku.
Serwis korzysta z tytułu magazynu, który ukazywał się w latach 1989-2016. - "Sukces" jest naszą marką. To naturalna kolej rzeczy, że z niej korzystamy, tym bardziej że ma pozytywne konotacje wśród czytelników i na rynku reklamowym - przekazał "Presserwisowi" redaktor naczelny Rp.pl Cezary Szymanek, któremu podlega serwis. Jego redaktor prowadzącą jest Zuzanna Dąbrowska.
Sukces.rp.pl jest podzielony na pięć sekcji: "Sukces Story" opowiadającą historie ludzi biznesu, kultury, sztuki i sportu, oraz "Styl", "Kuchnia", "Podróże" i "Piękne rzeczy". "Serwis stwarza nowe możliwości komunikacji dla marek premium" - tłumaczy cytowany w komunikacie Jarosław Machocki, członek zarządu Gremi Media.
Z marki "Sukces" korzystała dotąd także należąca do Gremi Media witryna Poznajtrendy.pl (logo ma dopisek "by Magazyn Sukces"). - Strona pozostaje w naszych rękach, będzie przekierowywała na stronę Sukces.rp.pl - wyjaśnia Cezary Szymanek.
Z danych Gemius/PBI wynika, że w październiku serwis Rp.pl odwiedziło 4,61 mln użytkowników (wzrost o 7,45 proc. w porównaniu z wrześniem).
(MNI, 28.11.2019)