Dział: INTERNET

Dodano: Listopad 22, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Google ogranicza targetowanie reklam politycznych

Nadawcy reklam politycznych będą mogli je nadal targetować na podstawie wieku, płci i lokalizacji użytkowników (fot. archiwum "Press")

Google zakaże targetowania reklam politycznych na podstawie partyjnych preferencji użytkowników i zaostrzy przepisy dotyczące zakazu reklam zawierających „ewidentnie fałszywe twierdzenia” – pisze „The Guardian”.

Google do "ewidentnie fałszywych twierdzeń" zalicza m.in. zdjęcia i materiały wideo typu deep fake. Przedstawiciele Google poinformowali ponadto reklamodawców, że spoty odnoszące się do kandydatów, partii politycznych i zasad głosowania w wyborach nie będą mogły korzystać z niektórych funkcji serwisu. Nadawcy reklam politycznych będą  mogli je nadal targetować na podstawie wieku, płci i lokalizacji użytkowników.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(MC, 22.11.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.