Snapchat inwestuje w rozszerzoną rzeczywistość
Snapchat ma 210 mln użytkowników dziennie (fot. Christian Wiediger/Unsplash.com)
Snapchat zapowiedział, że w 2020 roku łącznie wypłaci swoim najlepszym influencerom wyspecjalizowanym w tworzeniu materiałów w rozszerzonej rzeczywistości (AR) 750 tys. dol. To kwota trzykrotnie większa od tej planowanej na obecny rok.
Jak zaznacza serwis Adage, ta suma pokazuje, że firma chce budować przyszłość swojej platformy na kreatywności osób nowej generacji. W tym roku zamierza im wypłacić 250 tys. dol.
Serwis ma 210 mln użytkowników dziennie. Oczekuje się, że w 2019 roku jego przychody reklamowe sięgną co najmniej 1,6 mld dol.
Konkurencyjne platformy również inwestują w AR, ale Snapchat jest powszechnie postrzegany jako firma najbardziej zaawansowana w wykorzystaniu rozszerzonej rzeczywistości.
(MC, 21.11.2019)