Ströer uruchomił nową sieć ekranów w metrze w Warszawie

Ekrany pojawią się docelowo na każdej stacji drugiej linii metra (fot. materiały prasowe)
Firma reklamy zewnętrznej Ströer Media uruchomiła w warszawskim metrze sieć cyfrowych nośników reklamowych - Digital Metroboard.
Wielkoformatowe ekrany zostały zainstalowane na peronach stacji drugiej linii metra (od dwóch do sześciu ekranów z obrazem full HD na każdej stacji), a reklamy na nich będą emitowane od stycznia – najpierw na siedmiu stacjach (od stacji Rondo Daszyńskiego do stacji Dworzec Wileński), a w kolejnych miesiącach na pozostałych stacjach tej linii. "Wyróżnikiem Digital Metroboard jest umieszczenie ekranów w zamkniętej, wyjątkowo atrakcyjnej estetycznie i uporządkowanej przestrzeni, gdzie nic nie konkuruje o uwagę odbiorcy" - komentuje Andrzej Magdziak, prezes Ströer Polska.
Ströer ma też sieć ekranów Infoscreen na stacjach pierwszej linii metra.
(IKO, 20.11.2019)
