Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Listopad 19, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tomasz Włodarczyk od nowego roku w Sport.pl

Tomasz Włodarczyk do końca roku pracuje w „Przeglądzie Sportowym" (screen: Youtube.com/Tomasz Włodarczyk)

Dziennikarz sportowy Tomasz Włodarczyk przejdzie z „Przeglądu Sportowego” (Ringier Axel Springer Polska) do serwisu Sport.pl (Agora).

„Witamy nowego autora w Sport.pl” - napisał na Twitterze redaktor naczelny serwisu Paweł Wilkowicz, publikując zdjęcie z Włodarczykiem.

Dziennikarz do końca roku pracuje w „PS”, a pracę w serwisie Agory rozpocznie na początku 2020 roku.

Włodarczyk jest związany z "Przeglądem Sportowym" od sześciu lat. Kierował pracami działu Piłka Nożna, a w latach 2016-2018 był zastępcą redaktora naczelnego. Wcześniej współpracował m.in. z agencją sportową Collings Sport i publikował w "The Sun", gdzie był szefem sportu w projekcie polskich wydań na Euro 2008, a potem współpracownikiem.

We wrześniu redaktor naczelny "PS" Przemysław Rudzki odszedł z firmy. W drugim kwartale przyszłego roku stanowisko obejmie Michał Kołodziejczyk, który kierował serwisem Sportowefakty.wp.pl. Do tego czasu obowiązki naczelnego pełni wicenaczelny Paweł Wołosik.

Jak wynika z danych ZKDP, we wrześniu średnia sprzedaż ogółem "Przeglądu Sportowego" wyniosła 21 334 egz. (spadek o 9,85 proc. w porównaniu z wrześniem 2018 roku).

Jak wynika z danych Gemius/PBI serwis Sportowefakty.wp.pl odwiedziło w październiku 5,94 mln użytkowników (spadek o 6,45 proc.). Dalej znalazły się: Sport.onet.pl (RAS Polska) - 4,61 mln (spadek o 9,43 proc.), Sport.pl odwiedziło w październiku 3,56 mln użytkowników (spadek o 2,99 proc. w porównaniu z wrześniem), serwis miał 51,58 mln odsłon (spadek o 8,57 proc.).

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(JSX, 19.11.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.