Dyrektorka rozstaje się z Canal+  |  Jak sprawdza się nowa formuła "Przeglądu Sportowego"?  |  Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dyrektorka rozstaje się z Canal+  |  Jak sprawdza się nowa formuła "Przeglądu Sportowego"?  |  Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dyrektorka rozstaje się z Canal+  |  Jak sprawdza się nowa formuła "Przeglądu Sportowego"?  |  Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Listopad 19, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Śledztwo Pisma" ma ponad 200 tys. odsłuchań

"Śledztwo Pisma" składa się z sześciu odcinków, które pojawiają się w sieci w piątki w południe (fot. materiały prasowe)

„Śledztwo Pisma” - reporterski podcast stworzony przez redakcję miesięcznika „Pismo” ma już ponad 200 tys. odsłuchań - informuje wydawca.

Podcast miał premierę 18 października. Przedstawia historię pary, która mimo oskarżeń o znęcanie się nad przybranymi dziećmi do dziś nie została skazana. "Śledztwo Pisma" składa się z sześciu odcinków, które pojawiają się w sieci w piątki w południe. Liczbę odsłuchań wydawca podaje na podstawie danych dotyczących pięciu dotychczasowych odcinków, które dostępne są na stronie internetowej Sledztwopisma.pl, w aplikacji Tok FM, serwisach streamingowych Spotify, Apple Podcast i Google Podcast oraz na kanale na YouTube, z którego pochodzi niemal połowa wyświetleń (99,8 tys.).

Promocji “Śledztwa Pisma” towarzyszy kampania radiowa zaplanowana przez Grupę Radiową Agory. Spoty zostały przygotowane we własnym zakresie przez Fundację. Z kolei działania promocyjne online, głównie w mediach społecznościowych, prowadzą agencje Runaways i Video Brothers. Mecenasem przedsięwzięcia jest Sebastian Kulczyk.

Miesięcznik "Pismo. Magazyn opinii" nie jest zgłoszony do ZKDP. Wydawca deklaruje, że z nakładu wynoszącego ok. 12 tys. egz. sprzedaż wynosi niecałe 7 tys. egz. W 2018 roku Fundacja Pismo miała stratę z działalności gospodarczej wynoszącą ponad 4 tys. zł.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(PAZ, 19.11.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.