"Śledztwo Pisma" ma ponad 200 tys. odsłuchań
"Śledztwo Pisma" składa się z sześciu odcinków, które pojawiają się w sieci w piątki w południe (fot. materiały prasowe)
„Śledztwo Pisma” - reporterski podcast stworzony przez redakcję miesięcznika „Pismo” ma już ponad 200 tys. odsłuchań - informuje wydawca.
Podcast miał premierę 18 października. Przedstawia historię pary, która mimo oskarżeń o znęcanie się nad przybranymi dziećmi do dziś nie została skazana. "Śledztwo Pisma" składa się z sześciu odcinków, które pojawiają się w sieci w piątki w południe. Liczbę odsłuchań wydawca podaje na podstawie danych dotyczących pięciu dotychczasowych odcinków, które dostępne są na stronie internetowej Sledztwopisma.pl, w aplikacji Tok FM, serwisach streamingowych Spotify, Apple Podcast i Google Podcast oraz na kanale na YouTube, z którego pochodzi niemal połowa wyświetleń (99,8 tys.).
Promocji “Śledztwa Pisma” towarzyszy kampania radiowa zaplanowana przez Grupę Radiową Agory. Spoty zostały przygotowane we własnym zakresie przez Fundację. Z kolei działania promocyjne online, głównie w mediach społecznościowych, prowadzą agencje Runaways i Video Brothers. Mecenasem przedsięwzięcia jest Sebastian Kulczyk.
Miesięcznik "Pismo. Magazyn opinii" nie jest zgłoszony do ZKDP. Wydawca deklaruje, że z nakładu wynoszącego ok. 12 tys. egz. sprzedaż wynosi niecałe 7 tys. egz. W 2018 roku Fundacja Pismo miała stratę z działalności gospodarczej wynoszącą ponad 4 tys. zł.
(PAZ, 19.11.2019)