W październiku Sport.se.pl wyprzedził Polsatsport.pl
W październiku serwis Sport.se.pl odwiedziło 1,48 mln użytkowników (screen: Sport.se.pl)
Sport.se.pl (Grupa ZPR Media) pod względem liczby użytkowników wyprzedził w październiku Polsatsport.pl (Grupa Cyfrowy Polsat) w zestawieniu serwisów sportowych. Największy wzrost w porównaniu z poprzednim miesiącem notuje Flashscore.pl. Liderem segmentu pozostaje Sportowefakty.wp.pl (Wirtualna Polska).
Jak wynika z danych Gemius/PBI serwis Sportowefakty.wp.pl odwiedziło w październiku 5,94 mln użytkowników (spadek o 6,45 proc. w porównaniu z wrześniem). Dalej znalazły się: Sport.onet.pl (RAS Polska) - 4,61 mln (spadek o 9,43 proc.), Sport.pl (Agora) - 3,56 mln (spadek o 2,99 proc.), Sport.interia.pl (Interia) - 2,6 mln (wzrost o 3,58 proc.), Przegladsportowy.pl (RAS Polska) - 2 mln (spadek o 13,41 proc.), Sport.tvp.pl (Telewizja Polska) - 1,81 mln (spadek o 2,68 proc.), Sport.se.pl - 1,48 mln (spadek o 0,67 proc.), Polsatsport.pl - 1,3 mln (spadek o 21,21 proc.), Meczyki.pl - 1,19 mln (spadek o 5,55 proc.), Flashscore.pl - 0,99 mln (wzrost o 20,73 proc.).
Pod względem liczby odsłon pierwszy był serwis Sportowefakty.wp.pl - jego użytkownicy wykonali 163,22 mln odsłon (spadek o 14,74 proc. w porównaniu z wrześniem). Kolejne były serwisy: Sport.onet.pl - 74,87 mln odsłon (spadek o 12,41 proc.) oraz Sport.pl - 51,58 mln odsłon (spadek o 8,57 proc.).
Pod względem średniego czasu korzystania z serwisu na użytkownika liderem w październiku był Flashscore.pl z wynikiem 1 godzina, 12 minut i 49 sekund. Na drugim miejscu był Sportowefakty.wp.pl - 1 godzina, 3 minuty i 21 sekund, a na trzecim Sport.onet.pl - 1 godzina, 1 minuta i 28 sekund.
(PAZ, 19.11.2019)