Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Listopad 19, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W październiku Sport.se.pl wyprzedził Polsatsport.pl

W październiku serwis Sport.se.pl odwiedziło 1,48 mln użytkowników (screen: Sport.se.pl)

Sport.se.pl (Grupa ZPR Media) pod względem liczby użytkowników wyprzedził w październiku Polsatsport.pl (Grupa Cyfrowy Polsat) w zestawieniu serwisów sportowych. Największy wzrost w porównaniu z poprzednim miesiącem notuje Flashscore.pl. Liderem segmentu pozostaje Sportowefakty.wp.pl (Wirtualna Polska).

Jak wynika z danych Gemius/PBI serwis Sportowefakty.wp.pl odwiedziło w październiku 5,94 mln użytkowników (spadek o 6,45 proc. w porównaniu z wrześniem). Dalej znalazły się: Sport.onet.pl (RAS Polska) - 4,61 mln (spadek o 9,43 proc.), Sport.pl (Agora) - 3,56 mln (spadek o 2,99 proc.), Sport.interia.pl (Interia) - 2,6 mln (wzrost o 3,58 proc.), Przegladsportowy.pl (RAS Polska) - 2 mln (spadek o 13,41 proc.), Sport.tvp.pl (Telewizja Polska) - 1,81 mln (spadek o 2,68 proc.), Sport.se.pl - 1,48 mln (spadek o 0,67 proc.), Polsatsport.pl - 1,3 mln (spadek o 21,21 proc.), Meczyki.pl - 1,19 mln (spadek o 5,55 proc.), Flashscore.pl - 0,99 mln (wzrost o 20,73 proc.).

Pod względem liczby odsłon pierwszy był serwis Sportowefakty.wp.pl - jego użytkownicy wykonali 163,22 mln odsłon (spadek o 14,74 proc. w porównaniu z wrześniem). Kolejne były serwisy: Sport.onet.pl - 74,87 mln odsłon (spadek o 12,41 proc.) oraz Sport.pl - 51,58 mln odsłon (spadek o 8,57 proc.).

Pod względem średniego czasu korzystania z serwisu na użytkownika liderem w październiku był Flashscore.pl z wynikiem 1 godzina, 12 minut i 49 sekund. Na drugim miejscu był Sportowefakty.wp.pl - 1 godzina, 3 minuty i 21 sekund, a na trzecim Sport.onet.pl - 1 godzina, 1 minuta i 28 sekund.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(PAZ, 19.11.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.