Niemieckie "Bravo" staje się miesięcznikiem
Niemieckie "Bravo" w 2020 roku będzie miesięcznikiem
Niemiecki magazyn młodzieżowy "Bravo" będzie miał 12 wydań w roku.
Po zmianie częstotliwości "Bravo" (Bauer Media) ma publikować więcej treści za pośrednictwem kanałów cyfrowych, m.in. platform społecznościowych Snapchat, Instagram, YouTube, Facebook, Pinterest, WhatsApp, TikTok i serwisu Bravo.de.
Powodem zmniejszenia częstotliwości ukazywania się pisma jest malejąca liczba czytelników. Średni poziom sprzedaży niemieckiej edycji "Bravo", wydawanej raz na dwa tygodnie, wynosi obecnie nieco ponad 77 tys. egz. W swoim najlepszym okresie, pod koniec lat 80., pismo było publikowane co tydzień, a jego nakład przekraczał 1 mln egz.
"Bravo" pojawiło się na rynku w 1956 roku. Do 2014 roku było tygodnikiem, a potem - dwutygodnikiem.
(LL , 18.11.2019)