Tidal, HBO i Liga Mistrzów UEFA promowane w kampanii Plusa

Spot przygotował dom produkcyjny TFP (screen: Youtube.com/PLUSPL)
Operator komórkowy Plus (Polkomtel) rozpoczął świąteczną kampanię reklamową, w której promowane są serwis muzyczny Tidal, serwis VoD HBO i Liga Mistrzów UEFA.
W spocie zatytułowanym "Elf" w reżyserii Piotra Janowskiego i z udziałem Szymona Majewskiego promowana jest oferta Plus Abonament, w ramach której klienci mogą przez trzy miesiące wypróbować bez dodatkowych opłat trzy usługi: Tidal, Ipla HBO i Ipla Polsat Sport Premium.
Działania reklamowe prowadzone są w telewizji, radiu, kinie, internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej. Za kreację kampanii odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa, a za planowanie i kupowanie mediów – Vizeum. Spot przygotował dom produkcyjny TFP.
(IKO, 18.11.2019)
