Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 18, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Radosław Kotarski i Piotr Adamczyk w reklamie Banku Millennium

W nowej kampanii Banku Millennium Piotr Adamczyk i Radosław Kotarski spotykają się w Gdańsku na moście Ołowianka (fot. materiały prasowe)

Bank Millenium rozpoczął dziś kampanię wizerunkową, w której informuje o tym, że połączył się operacyjnie z Eurobankiem.

Bohaterami kampanii są znany z reklam Banku Millennium youtuber Radosław Kotarski i aktor Piotr Adamczyk, który przez wiele lat występował w kampaniach Eurobanku. W nowej kampanii Banku Millennium spotykają się w Gdańsku na moście Ołowianka.

Kampania prowadzona jest w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, w wybranych kanałach tematycznych i internecie, w tym na kanale Banku Millennium na YouTube. Ponadto działania marketingowe prowadzone są w oddziałach Banku Millennium. Za kreacje kampanii odpowiada agencja Change Serviceplan, a produkcję zrealizował Corner Shop. Media zakupiła agencja mediowa Initiative Media, zaś działaniami w internecie zajęła się agencja Carat Poland.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(IKO, 18.11.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.