Radosław Kotarski i Piotr Adamczyk w reklamie Banku Millennium
W nowej kampanii Banku Millennium Piotr Adamczyk i Radosław Kotarski spotykają się w Gdańsku na moście Ołowianka (fot. materiały prasowe)
Bank Millenium rozpoczął dziś kampanię wizerunkową, w której informuje o tym, że połączył się operacyjnie z Eurobankiem.
Bohaterami kampanii są znany z reklam Banku Millennium youtuber Radosław Kotarski i aktor Piotr Adamczyk, który przez wiele lat występował w kampaniach Eurobanku. W nowej kampanii Banku Millennium spotykają się w Gdańsku na moście Ołowianka.
Kampania prowadzona jest w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, w wybranych kanałach tematycznych i internecie, w tym na kanale Banku Millennium na YouTube. Ponadto działania marketingowe prowadzone są w oddziałach Banku Millennium. Za kreacje kampanii odpowiada agencja Change Serviceplan, a produkcję zrealizował Corner Shop. Media zakupiła agencja mediowa Initiative Media, zaś działaniami w internecie zajęła się agencja Carat Poland.
(IKO, 18.11.2019)