Nowi prowadzący w Polskim Radiu 24  |  Przejście z Polsat News do Euronews  |  Słowo roku w plebiscycie Instytutu Języka Polskiego UW  |  Orlen przesunął termin  |  Podrożał miesięcznik dla kobiet "Elle"  |  TVP 1 liderem niedzielnego pasma  |  Debiut talk-show Magdy Gessler w TVN  |  Zestawienie kanałów tematycznych w 2024 roku  |  Redaktorka naczelna magazynu "Design Alive"  |  Gazeta.pl i Fundacja Avalon przygotowały poradnik  |  OK Human po przetargu  |  Sanofi/Opella wybiera agencję  |  NASK promuje domeny  |  Revolut z globalną kampanią  |  Widownia Złotych Globów w CBS wzrosła o 7 proc.  |  "The Wall Street Journal" ściąga z Politico czworo doświadczonych reporterów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Nowi prowadzący w Polskim Radiu 24  |  Przejście z Polsat News do Euronews  |  Słowo roku w plebiscycie Instytutu Języka Polskiego UW  |  Orlen przesunął termin  |  Podrożał miesięcznik dla kobiet "Elle"  |  TVP 1 liderem niedzielnego pasma  |  Debiut talk-show Magdy Gessler w TVN  |  Zestawienie kanałów tematycznych w 2024 roku  |  Redaktorka naczelna magazynu "Design Alive"  |  Gazeta.pl i Fundacja Avalon przygotowały poradnik  |  OK Human po przetargu  |  Sanofi/Opella wybiera agencję  |  NASK promuje domeny  |  Revolut z globalną kampanią  |  Widownia Złotych Globów w CBS wzrosła o 7 proc.  |  "The Wall Street Journal" ściąga z Politico czworo doświadczonych reporterów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Nowi prowadzący w Polskim Radiu 24  |  Przejście z Polsat News do Euronews  |  Słowo roku w plebiscycie Instytutu Języka Polskiego UW  |  Orlen przesunął termin  |  Podrożał miesięcznik dla kobiet "Elle"  |  TVP 1 liderem niedzielnego pasma  |  Debiut talk-show Magdy Gessler w TVN  |  Zestawienie kanałów tematycznych w 2024 roku  |  Redaktorka naczelna magazynu "Design Alive"  |  Gazeta.pl i Fundacja Avalon przygotowały poradnik  |  OK Human po przetargu  |  Sanofi/Opella wybiera agencję  |  NASK promuje domeny  |  Revolut z globalną kampanią  |  Widownia Złotych Globów w CBS wzrosła o 7 proc.  |  "The Wall Street Journal" ściąga z Politico czworo doświadczonych reporterów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Dział: PRASA

Dodano: Listopad 15, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Gremi Media z 12,6 mln zł zysku po trzech kwartałach

Według prezesa Tomasza Jażdżyńskiego najnowsze wyniki są efektem transformacji cyfrowej spółki (fot. materiały prasowe)

Przychody ze sprzedaży ogółem Grupy Gremi Media SA wyniosły w trzecim kwartale 25,9 mln zł (wzrost o 6,7 proc. względem trzeciego kwartału ub.r.). Zysk netto spółki to 3,31 mln zł (wzrost o 89,4 proc.), a zysk EBITDA – 5 mln zł (wzrost o 38,9 proc.).

Jak wynika z kwartalnego raportu spółki, w pierwszych trzech kwartałach 2019 roku Gremi Media miała przychody ze sprzedaży ogółem wynoszące 78,4 mln zł (wzrost o 5,2 proc. w stosunku do tego samego okresu w 2018 roku), zysk netto - 12,62 mln zł (wzrost o 117,9 proc.), a wskaźnik EBITDA - 16,1 mln zł (wzrost o 63,3 proc.).

W czerwcu Gremi sprzedała wszystkie posiadane akcje agencji public relations Compress SA (zmieniła nazwę na Thunderbolt) za cenę 420 tys. zł. W raporcie zaznaczono, że zbycie akcji nie powinno wpłynąć na sytuację i realizację planów spółki.

30 września zatrudnienie w Grupie wynosiło 61,55 etatów. Jak podkreślono w raporcie, "niski poziom zatrudnienia wynika z outsourcingu usług".

"Cieszy nas ciągła poprawa wyników. Nie mam najmniejszych wątpliwości, że jest to bezpośredni efekt realizowanej od prawie dwóch lat transformacji cyfrowej wydawnictwa. Sukcesywnie rozszerzamy portfolio produktów cyfrowych, uważnie obserwując ich potencjał pod kątem rentowności" - mówi cytowany w komunikacie Tomasz Jażdżyński, prezes zarządu Gremi Media SA.

Gremi Media SA wydaje dzienniki „Rzeczpospolita” i „Parkiet”, miesięcznik „Uważam Rze Historia” i serwisy internetowe tych tytułów. Posiada też pakiet kontrolny w spółce E-Kiosk.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(JSX, 15.11.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.