Analitycy komentują wyniki finansowe Agory  |  Zestawienie kanałów sportowych. Nowy lider  |  Na razie bez "Love Island" w TV 4. Miszczak wyjaśnia  |  Premiery w Teatrze Telewizji  |  Naziemna Antena HD z zapowiedziami programów  |  Odejście z Radia Rekord  |  Kanał Biznes24 z bezpłatnym streamem i nową oprawą  |  "Puls Biznesu" i Bankier.pl uruchomiły kampanię  |  Przetarg Bielenda Group  |  Browar Fortuna wybiera  |  Zespół Biofarm Poland  |  Fabryka Marketingu  |  PKO Bank Polski startuje  |  Reklama zewnętrzna w lipcu  |  Paramount zaskarżony przez inwestorów z powodu nieprawidłowości przy fuzji ze Skydance Media  |  Fox Corporation pozywa partnera o bezprawne posługiwanie się nazwą Fox  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Analitycy komentują wyniki finansowe Agory  |  Zestawienie kanałów sportowych. Nowy lider  |  Na razie bez "Love Island" w TV 4. Miszczak wyjaśnia  |  Premiery w Teatrze Telewizji  |  Naziemna Antena HD z zapowiedziami programów  |  Odejście z Radia Rekord  |  Kanał Biznes24 z bezpłatnym streamem i nową oprawą  |  "Puls Biznesu" i Bankier.pl uruchomiły kampanię  |  Przetarg Bielenda Group  |  Browar Fortuna wybiera  |  Zespół Biofarm Poland  |  Fabryka Marketingu  |  PKO Bank Polski startuje  |  Reklama zewnętrzna w lipcu  |  Paramount zaskarżony przez inwestorów z powodu nieprawidłowości przy fuzji ze Skydance Media  |  Fox Corporation pozywa partnera o bezprawne posługiwanie się nazwą Fox  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Analitycy komentują wyniki finansowe Agory  |  Zestawienie kanałów sportowych. Nowy lider  |  Na razie bez "Love Island" w TV 4. Miszczak wyjaśnia  |  Premiery w Teatrze Telewizji  |  Naziemna Antena HD z zapowiedziami programów  |  Odejście z Radia Rekord  |  Kanał Biznes24 z bezpłatnym streamem i nową oprawą  |  "Puls Biznesu" i Bankier.pl uruchomiły kampanię  |  Przetarg Bielenda Group  |  Browar Fortuna wybiera  |  Zespół Biofarm Poland  |  Fabryka Marketingu  |  PKO Bank Polski startuje  |  Reklama zewnętrzna w lipcu  |  Paramount zaskarżony przez inwestorów z powodu nieprawidłowości przy fuzji ze Skydance Media  |  Fox Corporation pozywa partnera o bezprawne posługiwanie się nazwą Fox  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 14, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tomasz Rożek twarzą kampanii "e-Polak potrafi!"

Materiał z udziałem Tomasza Rożka powstał w ramach kampanii „e-Polak potrafi!”(screen: Youtube.com/Ministerstwo Cyfryzacji)

Tomasz Rożek, dziennikarz zajmujący się tematyką naukową, jest kolejnym ambasadorem kampanii "e-Polak potrafi!" Ministerstwa Cyfryzacji oraz Naukowej i Akademickiej Sieć Komputerowej (NASK).

Rożek jest twarzą kampanii w zakresie bezpieczeństwa dzieci w internecie. W roli ambasadora kampanii dołączył do Michała Czerneckiego, który promuje e-usługi. 

Tomasz Rożek jest szefem działu Nauka w "Gościu Niedzielnym", prowadzi audycję "Pytania z kosmosu" w Programie III Polskiego Radia, a także kanał "Nauka.To lubię" na YouTube. 

Twórcy kampanii, której kolejne odsłony będą realizowane do końca przyszłego roku, zaplanowali działania w prasie i internecie. Przygotowaniem projektu „e-Polak potrafi!” zajmuje się konsorcjum składające się z agencji reklamowej bringMore advertising oraz domu mediowego Media Group.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(MNI, 14.11.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.