Polscy youtuberzy występują w kampanii AliExpress

Kampania potrwa do 28 listopada (fot. materiały prasowe)
41 youtuberów bierze udział w kampanii zapoczątkowanej z okazji Global Shopping Festival (11 listopada) dla serwisu zakupowego AliExpress.
Każdy z uczestniczących w kampanii youtuberów otrzymał kod zniżkowy na zakupy w AliExpress do wypromowania wśród swoich widzów. Twórcy publikują promocyjne materiały wideo na YouTube oraz posty w innych mediach społecznościowych. Na współpracę z AliExpress zdecydowali się m.in. Adbuster, Unboxall, Naruciak, Gimper, Aleksandra Żuraw, Jelenie Jaja, SKKF, A co my to mamy, Danny Ferreri, Alex Mandostyle, Zmalowana.
Kampania potrwa do 28 listopada i obejmie również promocję "Black Friday". Za koncepcję, dobór influencerów i koordynację działań odpowiadają LifeTube i TalentMedia.
(MNI, 13.11.2019)
