Reklama Play z Bońkiem najczęściej oglądanym we wrześniu spotem na YouTube

Klip reklamowy Play z udziałem Bońka promuje ofertę Biznes Box Pro dla małych i średnich firm (screen: Youtube.com/Play)
We wrześniowym zestawieniu YouTube Ads Leaderboard najpopularniejszy okazał się spot Play z udziałem prezesa PZPN Zbigniewa Bońka.
Klip reklamowy Play z udziałem Bońka promuje ofertę Biznes Box Pro dla małych i średnich firm.
Kolejne miejsce we wrześniowym zestawianiu zajęła reklama "Natalia - pracownik sklepu - Tysiące pracowników, tysiące historii", będąca częścią kampanii Lidla skierowanej do potencjalnych pracowników i zachęcającej do dołączenia do zespołu obsługi sklepu.
Na trzecim miejscu znalazł się spot "Vasco Mini 2 - Elektroniczny tłumacz mowy roku 2019 z darmowym internetem".
Klip prezentujący aplikację Blix z gazetkami popularnych sieci handlowych "Zaplanuj zakupy z aplikacją Blix" zajął czwarte miejsce.
Pierwszą piątkę zamyka "Android One w Xiaomi Mi A3 - dlaczego warto? - RTV EURO AGD" reklamujący sieć sklepów z elektroniką RTV Euro AGD.
Zestawienie YouTube Ads Leaderboard oparte jest na danych dotyczących zaangażowania użytkowników (liczba odsłon w Polsce i procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego). Zestawienie dotyczy wyłącznie filmów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.
(MNI, 08.11.2019)
