Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 08, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Reklama Play z Bońkiem najczęściej oglądanym we wrześniu spotem na YouTube

Klip reklamowy Play z udziałem Bońka promuje ofertę Biznes Box Pro dla małych i średnich firm (screen: Youtube.com/Play)

We wrześniowym zestawieniu YouTube Ads Leaderboard najpopularniejszy okazał się spot Play z udziałem prezesa PZPN Zbigniewa Bońka.

Klip reklamowy Play z udziałem Bońka promuje ofertę Biznes Box Pro dla małych i średnich firm.

Kolejne miejsce we wrześniowym zestawianiu zajęła reklama "Natalia - pracownik sklepu - Tysiące pracowników, tysiące historii", będąca częścią kampanii Lidla skierowanej do potencjalnych pracowników i zachęcającej do dołączenia do zespołu obsługi sklepu.

Na trzecim miejscu znalazł się spot  "Vasco Mini 2 - Elektroniczny tłumacz mowy roku 2019 z darmowym internetem".

Klip prezentujący aplikację Blix z gazetkami popularnych sieci handlowych "Zaplanuj zakupy z aplikacją Blix" zajął czwarte miejsce.

Pierwszą piątkę zamyka "Android One w Xiaomi Mi A3 - dlaczego warto? - RTV EURO AGD" reklamujący sieć sklepów z elektroniką RTV Euro AGD.

Zestawienie YouTube Ads Leaderboard oparte jest na danych dotyczących zaangażowania użytkowników (liczba odsłon w Polsce i procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego). Zestawienie dotyczy wyłącznie filmów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(MNI, 08.11.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.