Stanowiska dyrektorskie w Telewizji Polskiej  |  Przejście z Radia Zet do Polskiego Radia  |  Warner Bros. Discovery liderem  |  Browar Fortuna szykuje się do przetargu  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Dyrektorka odeszła z Canal+ Polska do Monolith Films  |  Oglądalność serialu "Komisarz Mama" w Polsacie  |  Eska Rock organizuje konkurs  |  Dyrektorka reklamy Tygodnika Powszechnego  |  INNPoland wprowadza zmiany  |  Nowy program "Forbes Polska" i Business Insider Polska  |  TVP 1 rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  |  Tok FM zaczął przybliżać sylwetki kandydatów na prezydenta  |  Polanex wybiera  |  Termy Maltańskie potrzebują agencji  |  Yieldbird Agory  |  MullenLowe Group  |  PR Wings wybrało komitet organizacyjny  |  Redaktorka naczelna "Vanity Fair" odchodzi  |  Operator Wikipedii przed indyjskim sądem za zniesławienie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Stanowiska dyrektorskie w Telewizji Polskiej  |  Przejście z Radia Zet do Polskiego Radia  |  Warner Bros. Discovery liderem  |  Browar Fortuna szykuje się do przetargu  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Dyrektorka odeszła z Canal+ Polska do Monolith Films  |  Oglądalność serialu "Komisarz Mama" w Polsacie  |  Eska Rock organizuje konkurs  |  Dyrektorka reklamy Tygodnika Powszechnego  |  INNPoland wprowadza zmiany  |  Nowy program "Forbes Polska" i Business Insider Polska  |  TVP 1 rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  |  Tok FM zaczął przybliżać sylwetki kandydatów na prezydenta  |  Polanex wybiera  |  Termy Maltańskie potrzebują agencji  |  Yieldbird Agory  |  MullenLowe Group  |  PR Wings wybrało komitet organizacyjny  |  Redaktorka naczelna "Vanity Fair" odchodzi  |  Operator Wikipedii przed indyjskim sądem za zniesławienie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Stanowiska dyrektorskie w Telewizji Polskiej  |  Przejście z Radia Zet do Polskiego Radia  |  Warner Bros. Discovery liderem  |  Browar Fortuna szykuje się do przetargu  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Dyrektorka odeszła z Canal+ Polska do Monolith Films  |  Oglądalność serialu "Komisarz Mama" w Polsacie  |  Eska Rock organizuje konkurs  |  Dyrektorka reklamy Tygodnika Powszechnego  |  INNPoland wprowadza zmiany  |  Nowy program "Forbes Polska" i Business Insider Polska  |  TVP 1 rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  |  Tok FM zaczął przybliżać sylwetki kandydatów na prezydenta  |  Polanex wybiera  |  Termy Maltańskie potrzebują agencji  |  Yieldbird Agory  |  MullenLowe Group  |  PR Wings wybrało komitet organizacyjny  |  Redaktorka naczelna "Vanity Fair" odchodzi  |  Operator Wikipedii przed indyjskim sądem za zniesławienie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Listopad 07, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Onet.pl najczęściej cytowanym medium w październiku

Onet.pl w innych mediach cytowano 4104 razy (fot. Pixabay.com)

Portal Onet.pl był najczęściej cytowanym medium w październiku - wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów.

Onet.pl w innych mediach cytowano 4104 razy. Na drugim miejscu była "Rzeczpospolita" z 3382 cytowaniami, a trzecia Wirtualna Polska - 2978.

Wśród dzienników "Rzeczpospolita" była przed "Gazetą Wyborczą (1655 cytowań) i "Dziennikiem Gazetą Prawną" (1316).

Najczęściej cytowanym radiem był RMF FM - inne media powoływały się na tę rozgłośnię 2374 razy. Kolejne były Radio Zet (1296 cytowań) i Program I Polskiego Radia (613).

Spośród telewizji prowadził TVN 24 z 2221 cytowaniem. Kanał był przed TVN (1683) i Polsat News (1517).

Tygodnikiem, który zebrał najwięcej cytowań, był "Newsweek Polska" - 356. Za nim - z 326 cytowaniami - znalazł się "Wprost". Trzecie miejsce zajął tygodnik "Wspólnota" (259 cytowań).

Wśród portali obok Onetu i Wirtualnej Polski znalazł się serwis wPolityce.pl, który cytowano 786 razy.

Wśród magazynów pierwszy był "Forbes" (101 cytowań), drugi - "Press" (58), a trzeci - "Playboy" (44).

Najczęściej cytowanym medium regionalnym był "Głos Wielkopolski" (170), a kolejne były: Radio Gdańsk (158) i Radio Poznań (143).

Badanie przeprowadzono na podstawie 39 439 przekazów z okresu od 1 do 31 października.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(KOZ, 07.11.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.