Nowy serwis motoryzacyjny Otomoto, Onetu i Auto-Świata

Na stronie są m.in. materiały wideo zachęcające do sprawdzania pochodzenia samochodów po numerze VIN (screen: Samochodybeztajemnic.onet.pl)
Nowy serwis Onetu (Ringier Axel Springer Polska) zachęca do zapoznawania się z historią pojazdów przy zakupie samochodów używanych. Otomoto.pl (Grupa OLX) jest sponsorem projektu.
Serwis Samochodybeztajemnic.onet.pl został opracowany przez zespół projektów strategicznych biura reklamy Ringier Axel Springer Polska. W akcję włączyły się redakcje Onetu – Onet Kobieta i Onet Facet oraz Auto-swiat.pl. W artykułach zawierających porady ekspertów znajdują się banery Otomoto.pl. Na stronie są także krótkie materiały wideo z rekomendacją od Otomoto, by sprawdzać pochodzenie samochodu po numerze VIN. Za pomysł kreatywny tych spotów odpowiada Marek Dorobisz z RAS Polska, a przygotował je dom produkcyjny 16na9 Film studio. Serwis powstaje także we współpracy z domem mediowym UM.
(MNI, 07.11.2019)
