We wrześniu wzrosła sprzedaż „Super Expressu” i „Pulsu Biznesu”
We wrześniu sprzedaż „Super Expressu” wzrosła o 1,07 proc., a „Pulsu Biznesu” o 1,12 proc.
Spośród dzienników ogólnopolskich we wrześniu sprzedaż zwiększyły „Super Express” (Grupa ZPR Media) i „Pulsu Biznesu” (Bonnier Business Polska).
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, we wrześniu średnia sprzedaż ogółem „Super Expressu” wyniosła 111 788 egz. i była wyższa o 1,07 proc. w porównaniu z wrześniem 2018 roku. W przypadku „Pulsu Biznesu” sprzedaż wzrosła o 1,12 proc., do 9838 egz.
Największy spadek sprzedaży zanotowały „Gazeta Polska Codziennie” (Forum) - o 14,05 proc., do 12 746 egz. i „Dziennik Gazeta Prawna” (Infor Biznes) - o 10,94 proc., do 34 186 egz. W pierwszej dziesiątce znalazły się też: „Fakt” (RAS Polska) - 205 297 egz. (spadek o 8,44 proc.), „Gazeta Wyborcza” (Agora) - 81 778 egz. (spadek o 9,22 proc.), „Rzeczpospolita” (Gremi Media) - 42 873 egz. (spadek o 4,29 proc.), „Gazeta Podatkowa” (Wydawnictwo Podatkowe Gofin) - 22 792 egz. (spadek o 1,37 proc.), „Przegląd Sportowy” (RAS Polska) - 21 334 egz. (spadek o 9,85 proc.), „Parkiet Gazeta Giełdy” (Gremi Media) - 3809 egz. (spadek o 0,26 proc.).
(PAZ, 07.11.2019)