Agencja Blue Ivy zamienia nazwę na Seven Dogs

Seven Dogs startuje z obsługą menedżerską gwiazd (screen: Youtube.com/Seven Dogs)
Działająca od ponad 11 lat na rynku agencja eventowa Blue Ivy zmienia nazwę na Seven Dogs i poszerza kompetencje.
Rebranding wiąże się również z nową identyfikacją wizualną i logotypem. Firma komunikuje w ten sposób przyjęcie nowej strategii. "Od dłuższego już czasu nasza praca wykraczała poza standardowe działania związane z eventami" - wyjaśnia Marta Grzybowska, współzarządzająca agencją. "Seven Dogs to zespół specjalistów mających doświadczenie w produkcji, public relations, influencer marketingu, eventach oraz komunikacji i kreacji w digitalu" - dodaje Karolina Miszkowska, współzarządzająca agencją.
Agencja realizuje m.in. kampanie w internecie, produkuje wydarzenia online i offline, w tym nowoczesne ekspozycje oraz instalacje artystyczne (ostatnim projektem było przygotowanie instalacji artystycznej na wystawę „Natural Born”). Seven Dogs startuje także z obsługą menedżerską gwiazd. Swój wizerunek powierzył agencji Michel Moran znany z programu „MasterChef”.
Zmiana nie dotyczy składu personalnego zarządu agencji. Od początku 2008 roku prowadzą ją wspólnie Karolina Miszkowska z Martą Grzybowską.
(AMS, 06.11.2019)
