Robert Lewandowski został ambasadorem kampanii Cartoon Network

Za koncepcję kampanii odpowiada Cartoon Network (fot. materiały prasowe)
„Bądź kumplem, nie dokuczaj” to nowa kampania społeczna Cartoon Network (Turner Broadcasting System Poland) promująca koleżeńskie postawy wobec problemu dokuczania i cyberprzemocy. Jej ambasadorem jest Robert Lewandowski.
Akcja potrwa miesiąc i będzie wsparta działaniami w mediach społecznościowych. Na antenie Cartoon Network i w wybranych kanałach platformy Nc+ oraz w internecie emitowany będzie spot z udziałem Roberta Lewandowskiego.
Za koncepcję kampanii odpowiada Cartoon Network. Spot został przygotowany przez agencję Stor9. Za działania PR i komunikację w mediach społecznościowych odpowiada natomiast agencja Dotrelations.
Według danych w KRS Turner Broadcasting System Poland, dystrybutor Cartoon Network w Polsce (a także TCM, Boomerang i CNN), w 2018 roku miał 9,31 mln zł przychodów i 281 tys. zł zysku.
(MNI, 06.11.2019)
