Robert Lewandowski został ambasadorem kampanii Cartoon Network
![](/images/contents/photo_59236_1573022400_big.jpg)
Za koncepcję kampanii odpowiada Cartoon Network (fot. materiały prasowe)
„Bądź kumplem, nie dokuczaj” to nowa kampania społeczna Cartoon Network (Turner Broadcasting System Poland) promująca koleżeńskie postawy wobec problemu dokuczania i cyberprzemocy. Jej ambasadorem jest Robert Lewandowski.
Akcja potrwa miesiąc i będzie wsparta działaniami w mediach społecznościowych. Na antenie Cartoon Network i w wybranych kanałach platformy Nc+ oraz w internecie emitowany będzie spot z udziałem Roberta Lewandowskiego.
Za koncepcję kampanii odpowiada Cartoon Network. Spot został przygotowany przez agencję Stor9. Za działania PR i komunikację w mediach społecznościowych odpowiada natomiast agencja Dotrelations.
Według danych w KRS Turner Broadcasting System Poland, dystrybutor Cartoon Network w Polsce (a także TCM, Boomerang i CNN), w 2018 roku miał 9,31 mln zł przychodów i 281 tys. zł zysku.
(MNI, 06.11.2019)
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)