Wirtualna Polska wprowadza nowy standard reklam wideo
Płatność za reklamy wideo jest teraz w WP uzależniona od trzech kryteriów (fot. materiały prasowe)
Wirtualna Polska oferuje klientom reklamy wideo według nowej zasady "3 razy 100".
Jak podaje WP, klienci od listopada będą płacić wyłącznie za emisje reklam wideo spełniające trzy kryteria: przynajmniej przez dwie sekundy player odtwarzający reklamę był widoczny w stu procentach na ekranie, widz nie skorzystał z przycisku "pomiń" i reklama została odtworzona do samego końca.
"Nowy model oferujemy jako standard dla wszystkich kampanii prerollowych zlecanych directowo" - tłumaczy cytowana w komunikacie Joanna Skwarna, wiceprezes Wirtualna Polska Media ds. produktów płatnych.
Jak wynika z badania PBI/Gemius, serwisy Grupy Wirtualna Polska odwiedziło we wrześniu 20,97 mln internautów (wzrost o 1,8 proc. w porównaniu z sierpniem), co dało WP trzecie miejsce za Google i Facebookiem.
(MNI, 05.11.2019)