Agencja Digital Kingdom obsługuje Grupę PZU w mediach społecznościowych
Zadania Digital Kingdom obejmują obsługę platform: Facebook, LinkedIn, Twitter, YouTube oraz influencer marketing (screen Youtube/Digital Kingdom)
Agencja Digital Kingdom po wygranym przetargu odpowiada za obsługę w mediach społecznościowych Grupy PZU.
Do zadań Digital Kingdom należy opracowanie i realizacja strategii obecności Grupy PZU w mediach społecznościowych, social listening, kreacja treści i wsparcie kreatywno-koncepcyjne w bieżących projektach komunikacyjnych. Działania obejmują obsługę platform: Facebook, LinkedIn, Twitter, YouTube i influencer marketing.
Digital Kingdom odpowiada za prowadzoną właśnie kampanię społeczną PZU “Z życia też zrezygnujesz?!”, która ma zachęcić do zachowania bezpieczeństwa na drogach, w szczególności rezygnacji z używania telefonów podczas jazdy. Kampania potrwa do 13 listopada. - To element wspólnych działań Grupy PZU pod hasłem #10latdluzej, obliczonych na przekonanie Polaków do wyrobienia nawyków pozwalających cieszyć się zdrowszym i dłuższym życiem - mówi Damian Ziąber, dyrektor biura komunikacji korporacyjnej i rzecznik prasowy PZU.
Ostatnio Grupa PZU działania w mediach społecznościowych realizowała samodzielnie.
(MNI, 05.11.2019)