Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Listopad 05, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tomasz Grodecki szefem nowego działu PAP

Grodecki pozostanie jednocześnie na stanowisku zastępcy redaktora naczelnego PAP (fot. Marek Mazurkiewicz/CC BY-SA 3.0)

Szefem połączonych działów politycznego i społecznego w Polskiej Agencji Prasowej został Tomasz Grodecki. Jego zastępcą będzie Paweł Krajewski, dotąd szef redakcji społecznej. 

Co do losów dotychczasowej szefowej działu politycznego prezes PAP Wojciech Surmacz przekazał “Presserwisowi”, że "nie jest prawdą, że Elwira Krzyżanowska została zwolniona". Informację zweryfikowaliśmy w kilku źródłach, Krzyżanowska nie chciała jej komentować. Surmacz poinformował też, że Grodecki pozostanie na stanowisku zastępcy redaktora naczelnego PAP.

Oprócz działów społecznego i politycznego zmiany dotyczą także redakcji PAP Life, która została włączona w strukturę portalu The First News. Jego redaktor naczelną jest Dagmara Leszkowicz, a redakcja PAP Life nie miała naczelnego i pozostaje w niezmienionym składzie.

W ostatnich tygodniach w PAP doszło także do zmian na stanowiskach szefów działów zagranicznego i wydarzeń. Na czele tego pierwszego stanął Tomasz Jarosz. Przyszedł tam za Jarosława Guzego, który od tego czasu odpowiada w agencji za relacje z mediami polonijnymi. Wkrótce potem Robert Szulc został kierownikiem działu wydarzeń. Zastąpił Marcina Mastalerza, który został redaktorem działu mediów lokalnych. 

Polska Agencja Prasowa zakończyła ubiegły rok ze stratą netto 3,53 mln zł przy przychodach ze sprzedaży wynoszących 47,3 mln zł.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(MNI, 05.11.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.