Wirtualna Polska uruchomiła lifestylowy projekt So Magazyn
W pierwszym wydaniu do współpracy zaproszono guest editorów - duet Małgorzaty Rozenek-Majdan i Hanny Lis (fot. materiały prasowe)
Wirtualna Polska (Grupa Wirtualna Polska) wystartowała z nowym projektem online. So Magazyn jest kobiecym serwisem lifestylowym z cyklem wydawniczym przypominającym wydawnictwa papierowe - będzie wychodzić raz w miesiącu.
Redaktor naczelną So Magazynu została Aleksandra Nagel, która tłumaczy, że pod względem cyklu wydawniczego nowy projekt czerpał inspirację z WP Magazynu wychodzącego raz w tygodniu. - Próbujemy połączyć typowy magazyn papierowy z ładną okładką, z ładną sesją i w ten sposób działać w internecie - mówi Nagel.
Pierwsze wydanie jest dostępne pod adresem So-magazyn.pl. Do współpracy zaproszono guest editorów - duet Małgorzaty Rozenek-Majdan i Hanny Lis. - Podążamy za trendem zapraszania znanych osób do współpracy, co robią różne magazyny lifestylowe, m.in. "Vogue". Angażują gwiazdy, twórców kultury i te osoby tworzą dane wydanie magazynu, oczywiście w porozumieniu z redakcją - wyjaśnia Aleksandra Nagel.
Pierwsze wydanie od strony kreatywnej wsparła agencja Mad Illustrators, ilustracje stworzyła Marlena Stawarz.
Jak wynika z badania PBI/Gemius, serwisy Grupy Wirtualna Polska odwiedziło we wrześniu 20,97 mln internautów (wzrost o 371 tys., tj. o 1,8 proc. w porównaniu z sierpniem), co dało WP trzecie miejsce za Google i Facebookiem.
(MNI, 28.10.2019)