Top Marka 2019 - rzeczywista siła brandów w prasie i internecie
31 października na rynku pojawi się raport „Top Marka 2019”, tworzony przez Press-Service Monitoring Mediów i magazyn „Press”. To największe tego typu badanie polskich mediów, w którym pokażemy 500 najbardziej popularnych marek z 50 branż.
W dwunastej edycji Top Marki przeanalizowaliśmy aż 73 mln wzmianek opublikowanych w prasie i internecie w okresie od 1 lipca 2018 do 30 czerwca 2019 roku.
- Oferujemy brandom wyjątkową okazję do medialnego porównania się z innymi na tak szerokim polu. Stwarzamy im także możliwość czerpania z pełni wizerunkowych profitów, jakie daje zwycięstwo w tym największym badaniu, poszerzając narzędzia o jego marketingowe wykorzystanie w postaci licencji Top Marki - podkreśla Sebastian Bykowski, dyrektor generalny i redaktor naczelny Press-Service Monitoring Mediów.
Analiza raportu to przede wszystkim źródło wiedzy na temat rynku.
- Dla wszystkich marketerów informacja zwrotna o tym, jaki efekt przynoszą ich działania – niezależna, oparta na czytelnych kryteriach i uwzględniająca jak najszerzej kontekst tych działań – jest niezwykle cenna. Jest podsumowaniem tego, co było, i prognozą tego, co będzie - twierdzi Katarzyna Buszkowska, zastępca redaktora naczelnego „Press”.
Raport „Top Marka 2019” ukaże się w najnowszym wydaniu magazynu „Press” 31 października.
(25.10.2019)