Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Październik 23, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Miesięcznik "Zwierciadło" z najwyższą sprzedażą od 20 lat

Egzemplarz sierpniowego numeru "Zwierciadła" kosztował 4,99 zł (regularna cena to 6,99 zł)

Sprzedaż sierpniowego wydania miesięcznika "Zwierciadło" (Zwierciadło) wyniosła 134 545 egz. i była najwyższa od 20 lat.

Wydawnictwo podkreśla, że różnica w sprzedaży między "Zwierciadłem" a liderem segmentu, "Twoim Stylem" (Wydawnictwo Bauer), wyniosła 13 672 egz. i była najmniejsza w historii.

Sierpniowe wydanie ukazało się w nakładzie 200 tys. egz. Kosztowało 4,99 zł (regularna cena to 6,99 zł), pojawiła się też limitowana edycja z okładką wydrukowaną na płótnie w cenie 11 zł. Na okładce numeru widniała Marilyn Monroe, a w środku m.in. zdjęcia z ostatniej sesji gwiazdy.

Z danych ZKDP wynika, że w pierwszym półroczu 2019 roku średnia sprzedaż ogółem "Zwierciadła" wyniosła 78 881 egz., a "Twojego Stylu" - 129 566 egz.

Zdaniem medioznawcy prof. Tadeusza Kowalskiego o wysokiej sprzedaży "Zwierciadła" mogły zadecydować niższa cena w połączeniu z atrakcyjną okładką z wielką gwiazdą oraz okres wakacyjny. - Trudno powiedzieć, na ile ten efekt będzie trwały. Może część osób, która zetknęła się z pismem, kupi następny numer. Ale pokażą to dopiero wyniki z kolejnych miesięcy – mówi. Kowalski sceptycznie podchodzi jednak do zwiększania sprzedaży czasopism za pomocą promocji lub gadżetów. - Czy to się w dłuższym czasie przełoży na wzrost sprzedaży? Badania w średnim okresie pokazywały, że ona raczej nie rośnie trwale – zaznacza.

"Zwierciadło" ukazuje się od 1957 roku, początkowo jako tygodnik, od 1990 roku jest miesięcznikiem. Redaktor naczelną jest Paulina Stolarek, felietony piszą m.in. Tomasz Jastrun, Maciej Stuhr, Szymon Majewski i Artur Andrus.

Galeria: "The Kominsky Method" w Netfliksie

(JSX, 23.10.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.