Pasmo emisji serialu TVP 2 "Na sygnale"  |  PARP poszukuje agencji  |  Polsat poszerzy ofertę kanałów sportowych  |  Właściciel Cda.pl z zyskiem w pierwszym półroczu  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Wzrósł rynek reklamy wideo  |  Ranking serwisów w kategorii biznes, finanse, prawo  |  Group One inwestuje  |  Hybrid Polska ma nowe narzędzie  |  Lunapark collective  |  Ile kosztuje Eneę sponsorowanie Radomiaka Radom?  |  Development director w Kantar Polska  |  Komunikacja w Polskim Związku Narciarskim  |  Papaya Films z 10 wyróżnieniami  |  HBO Max nawiązał współpracę z azjatyckim serwisem  |  ESPN i Fox uruchomią w Stanach Zjednoczonych wspólną platformę sportową  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Pasmo emisji serialu TVP 2 "Na sygnale"  |  PARP poszukuje agencji  |  Polsat poszerzy ofertę kanałów sportowych  |  Właściciel Cda.pl z zyskiem w pierwszym półroczu  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Wzrósł rynek reklamy wideo  |  Ranking serwisów w kategorii biznes, finanse, prawo  |  Group One inwestuje  |  Hybrid Polska ma nowe narzędzie  |  Lunapark collective  |  Ile kosztuje Eneę sponsorowanie Radomiaka Radom?  |  Development director w Kantar Polska  |  Komunikacja w Polskim Związku Narciarskim  |  Papaya Films z 10 wyróżnieniami  |  HBO Max nawiązał współpracę z azjatyckim serwisem  |  ESPN i Fox uruchomią w Stanach Zjednoczonych wspólną platformę sportową  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Pasmo emisji serialu TVP 2 "Na sygnale"  |  PARP poszukuje agencji  |  Polsat poszerzy ofertę kanałów sportowych  |  Właściciel Cda.pl z zyskiem w pierwszym półroczu  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Wzrósł rynek reklamy wideo  |  Ranking serwisów w kategorii biznes, finanse, prawo  |  Group One inwestuje  |  Hybrid Polska ma nowe narzędzie  |  Lunapark collective  |  Ile kosztuje Eneę sponsorowanie Radomiaka Radom?  |  Development director w Kantar Polska  |  Komunikacja w Polskim Związku Narciarskim  |  Papaya Films z 10 wyróżnieniami  |  HBO Max nawiązał współpracę z azjatyckim serwisem  |  ESPN i Fox uruchomią w Stanach Zjednoczonych wspólną platformę sportową  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Czerwiec 08, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Zwierciadło" po raz drugi w tym roku w sprzedaży w czterech wersjach

W pierwszym kwartale tego roku "Zwierciadło" było liderem miesięczników luksusowych dla kobiet (screen: materiały prasowe)

Miesięcznik „Zwierciadło” po raz drugi w tym roku ukazał się na rynku z okładkami w czterech wersjach.

Bohaterkami czterech okładek lipcowego wydania „Zwierciadła” (Wydawnictwo Zwierciadło) są psycholożki, terapeutki, badaczki: Ewa Woydyłło, Joanna Flis i Asia Wojsiat. To już drugi raz w tym roku, gdy redakcja przygotowuje magazyn w czterech wersjach. Na okładkach kwietniowego numeru gościli aktorzy Lena Góra, Filip Pławiak, Kasia Smutniak i Dagmara Domińczyk.

Jak wynika z danych PBC za pierwszy kwartał 2024 roku, „Zwierciadło” wyprzedziło „Twój Styl” pod względem sprzedaży i jest liderem segmentu miesięczników luksusowych dla kobiet.

Średnia sprzedaż „Zwierciadła" (Wydawnictwo Zwierciadło) w okresie styczeń-marzec wyniosła 78 938 egz. (z czego 9086 to e-wydania) i była o 1,7 proc. wyższa niż w pierwszym kwartale 2023 roku. Drugi w zestawieniu jest "Twój Styl" (Wydawnictwo Bauer) ze średnią 70 223 egz. (991 to e-wydania) - spadek o 8,3 proc.

(MZD, 08.06.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.