Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Październik 21, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polsatsport.pl z największym wzrostem wśród serwisów sportowych

We wrześniu serwis Polsatsport.pl odwiedziło 1,65 mln internautów (screen: Polsatsport.pl)

Sport.tvp.pl (Telewizja Polska) i Polsatsport.pl (Grupa Cyfrowy Polsat) pod względem liczby użytkowników wyprzedziły we wrześniu Sport.se.pl (Grupa ZPR Media) w zestawieniu internetowych serwisów sportowych. Liderem segmentu pozostaje Sportowefakty.wp.pl (Wirtualna Polska).

Jak wynika z danych Gemius/PBI, serwis Sportowefakty.wp.pl odwiedziło we wrześniu 6,35 mln użytkowników (wzrost o 1,59 proc. w porównaniu z sierpniem). Dalej znalazły się: Sport.onet.pl (RAS Polska) - 5,09 mln (wzrost o 9,93 proc.), Sport.pl (Agora) - 3,67 mln (spadek o 2,65 proc.), Sport.interia.pl (Interia) - 2,51 mln (spadek o 14,62 proc.), Przegladsportowy.pl (RAS Polska) - 2,31 mln (wzrost o 23,52 proc.), Sport.tvp.pl - 1,86 mln (wzrost o 16,98 proc.), Polsatsport.pl - 1,65 mln (wzrost o 39,83 proc.), Sport.se.pl - 1,49 mln (spadek o 16,75 proc.), Meczyki.pl - 1,26 mln (wzrost o 30,84 proc.), Flashscore.pl - 0,82 mln (spadek o 1,19 proc.).

Pod względem liczby odsłon pierwszy był serwis Sportowefakty.wp.pl - jego użytkownicy wykonali 191,33 mln odsłon (o 15,46 mln więcej, niż w sierpniu). Kolejne były serwisy: Sport.onet.pl - 85,48 mln odsłon (o 9,02 mln więcej) oraz Sport.pl - 56,42 mln odsłon (o 0,7 mln mniej).

Pod względem średniego czasu korzystania z serwisu na użytkownika liderem we wrześniu był Flascore.pl z wynikiem 1 godzina, 28 minut i 57 sekund. Na drugim miejscu był Sport.tvp.pl - 1 godzina, 11 minut i 59 sekund, a na trzecim Sportowefakty.wp.pl - 1 godzina, 11 minut i 52 sekundy.

Galeria: "Watchmen" w HBO

(PAZ, 21.10.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.