Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 17, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Golden Drum - 20 prac z Polski na shortlistach

BBDO Warszawa otrzymała nominację za kampanię Stowarzyszenia "Mali Bracia Ubogich kampanię pt. „Cicha noc” (screen: Youtube/ Youtube mali bracia Ubogich)

Z 81 polskich prac zgłoszonych na startujący dziś 26. festiwal reklamowy Golden Drum o nagrody powalczy 20 -  tyle znalazło się na shortlistach.

Change Serwiceplan otrzymała 4 nominację za kampanię G2A w kategoriach: Film  (Retil &Plublic services), Craft (Best Cast, Best Cinematography i Best Direction).

BBDO Warszawa otrzymała nominację za kampanię  Stowarzyszenia "Mali Bracia Ubogich kampanię pt. „Cicha noc”  - w kategorii Entertainment ( Ceative use of media).

Ostatni numer "Twojego Weekendu" przygotowany przez portal Gazeta.pl, BNP Paribas, Mastercard i agencję VMLY&R ma 4 nominacje: Entertainment (Creative use of Media), Inregrated, Print (Corporate advertising), Social Good (Profit Social Good).

DDB ma dwie nominacje za kampanię dla McDonald's Polska "Get into asnow globe": Content (Live Experience), OOH (Retail & Public Services).

Kampania McCann Worldgroup Poland została nominowana za kampanię Mastercard "Scamproof Crossword" w kategorii  Print (Communiation, Busieness & Finance), a także za kampanię dla tego samego klienta pt." Make Poland pretty again" w kategoriach OOH (Retail & Public services) i Design ( Visual Identities). McCann ma też nominację w kategorii Craft ( Best use of music) za kampanię WWF "The 6th extintion".

Digitas Poland ma 4 nominacje za pracę dla Huawei pt. "Facing emotions" w kategoriach: Audio (Social good), Digital & Mobile (Interactive tools and other digital solutions), Craft (Best use of technology), Craft ( Best use of technology)

Do  26. edycji festiwalu Golden Drum w Słowenii zgłoszono  w sumie 1150 prac,  z czego 883 do oficjalnego konkursu Golden Drum i 267 do konkursu Young Drummers. 204 prace znalazły się na shortlistach sekcji konkursowych Why (motywacje stojące za zastosowaniem innowacyjnych strategii komunikacyjnych) i What (najlepsze rozwiązania). Zwycięzcy zostaną ogłoszeni podczas piątkowej ceremonii w Portoroż.

(AMS, 17.10.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.