Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 17, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Golden Drum - 20 prac z Polski na shortlistach

BBDO Warszawa otrzymała nominację za kampanię Stowarzyszenia "Mali Bracia Ubogich kampanię pt. „Cicha noc” (screen: Youtube/ Youtube mali bracia Ubogich)

Z 81 polskich prac zgłoszonych na startujący dziś 26. festiwal reklamowy Golden Drum o nagrody powalczy 20 -  tyle znalazło się na shortlistach.

Change Serwiceplan otrzymała 4 nominację za kampanię G2A w kategoriach: Film  (Retil &Plublic services), Craft (Best Cast, Best Cinematography i Best Direction).

BBDO Warszawa otrzymała nominację za kampanię  Stowarzyszenia "Mali Bracia Ubogich kampanię pt. „Cicha noc”  - w kategorii Entertainment ( Ceative use of media).

Ostatni numer "Twojego Weekendu" przygotowany przez portal Gazeta.pl, BNP Paribas, Mastercard i agencję VMLY&R ma 4 nominacje: Entertainment (Creative use of Media), Inregrated, Print (Corporate advertising), Social Good (Profit Social Good).

DDB ma dwie nominacje za kampanię dla McDonald's Polska "Get into asnow globe": Content (Live Experience), OOH (Retail & Public Services).

Kampania McCann Worldgroup Poland została nominowana za kampanię Mastercard "Scamproof Crossword" w kategorii  Print (Communiation, Busieness & Finance), a także za kampanię dla tego samego klienta pt." Make Poland pretty again" w kategoriach OOH (Retail & Public services) i Design ( Visual Identities). McCann ma też nominację w kategorii Craft ( Best use of music) za kampanię WWF "The 6th extintion".

Digitas Poland ma 4 nominacje za pracę dla Huawei pt. "Facing emotions" w kategoriach: Audio (Social good), Digital & Mobile (Interactive tools and other digital solutions), Craft (Best use of technology), Craft ( Best use of technology)

Do  26. edycji festiwalu Golden Drum w Słowenii zgłoszono  w sumie 1150 prac,  z czego 883 do oficjalnego konkursu Golden Drum i 267 do konkursu Young Drummers. 204 prace znalazły się na shortlistach sekcji konkursowych Why (motywacje stojące za zastosowaniem innowacyjnych strategii komunikacyjnych) i What (najlepsze rozwiązania). Zwycięzcy zostaną ogłoszeni podczas piątkowej ceremonii w Portoroż.

(AMS, 17.10.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.