Najwięcej na spoty w telewizji wydała Koalicja Obywatelska
Koalicja Obywatelska przeznaczyła na spoty w telewizji o 400 tys. zł więcej niż PiS (screen: YouTube/Platforma Obywatelska)
Spośród komitetów wyborczych najwięcej na spoty w telewizji wydał Koalicja Obywatelska.
Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement, od 27 września do 11 października Koalicja Obywatelska przeznaczyła na spoty 1,86 mln zł. To o 409 tys. zł więcej, niż zostawiło w telewizji Prawo i Sprawiedliwość (1,46 mln zł). Spoty za 35,2 tys. zł wykupiło również Polskie Stronnictwo Ludowe.
Koalicja Obywatelska wydała także najwięcej na reklamy na Facebooku: w okresie 11 września - 10 października było to 1,9 mln.
(KOZ, 15.10.2019)