Wydatki reklamowe na media społecznościowe większe niż w prasie
15.10.2019, 08:31
W tym roku po raz pierwszy media społecznościowe przyciągnęły większe budżety niż prasa (fot. Pixabay)
Reklamodawcy wydadzą w tym roku na świecie 84 mld dol. na media społecznościowe. To o 20 proc. więcej, niż w ubiegłym roku – podała agencja mediowa Zenith.
Po raz pierwszy media społecznościowe przyciągnęły większe budżety niż prasa. W 2019 roku wydatki na reklamę prasową spadną o 6 proc. i wyniosą 67 mln dol., podczas gdy nakłady na media społecznościowe będą już stanowić 13 proc. globalnych budżetów mediowych.
Dochody reklamowe telewizji wyniosą 182 mld dol. Zenith ocenia, że ogólne wydatki na reklamę wzrosną w tym roku o 4,4 proc. i wyniosą 640 mld dol.
(MC, 15.10.2019)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter