Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 14, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kolejni sponsorzy odwracają się od niemieckiej federacji piłkarskiej

Sponsorami DFB pozostają m.in. Adidas i Volkswagen (fot. Marco Verch/Flickr.com, CC BY 2.0)

Koncern informatyczny SAP zdecydował o nieprzedłużaniu umowy sponsorskiej z niemiecką federacją piłkarską DFB - ujawnił dziennik “Bild”.

Oznacza to, że SAP będzie sponsorem niemieckich piłkarzy tylko do końca marca. Jest to kolejny ważny partner DFB, który wycofuje się z kooperacji ze związkiem. Wcześniej na podobny krok zdecydowały się firmy Bittburger i McDonald’s. Sponsorami DFB pozostają m.in. Adidas i Volkswagen.

Galeria: Grand Video Awards 2019

(LL, 14.10.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.