Plany tygodnika "NIE" i duże zmiany od kwietnia  |  Kowalczyk: Świrski uznał, że jest kimś o wiele ważniejszym  |  Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Plany tygodnika "NIE" i duże zmiany od kwietnia  |  Kowalczyk: Świrski uznał, że jest kimś o wiele ważniejszym  |  Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Plany tygodnika "NIE" i duże zmiany od kwietnia  |  Kowalczyk: Świrski uznał, że jest kimś o wiele ważniejszym  |  Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Październik 09, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Onet najczęściej cytowanym medium we wrześniu

We wrześniu Onet.pl był cytowany 4431 razy (screen: Onet.pl)

Portal Onet.pl siódmy miesiąc z rzędu prowadzi w raporcie “Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” Instytutu Monitorowania Mediów.

Jak wynika z wrześniowego rankingu, Onet.pl był cytowany 4431 razy. Znalazł się przed Wirtualną Polską - 2562 cytowania i "Rzeczpospolitą" - 2123 cytowania.

Wśród tytułów prasowych "Rzeczpospolita" znajduje się przed "Gazetą Wyborczą" (1943) i "Dziennikiem Gazetą Prawną" (1405). W kategorii tygodników i dwutygodników liderem były "Sieci" ( 635) wyprzedzające "Wprost" (357) oraz "Tygodnik do Rzeczy" (219). Wśród magazynów pierwsze miejsce zajął "Forbes" (97), drugi był "Press" (86), a trzeci - "Playboy" (50).

Press

Badanie przeprowadzono na podstawie 34 928 przekazów z okresu od 1 do 30 września (fot. materiały prasowe)

Najbardziej opiniotwórczą stacją telewizyjną września okazał się TVN 24 (1881), za nim jest TVN (1787) i Polsat News (1023). Wśród stacji radiowych prowadzi z kolei RMF FM (1617) przed Radiem Zet (1279) i Programem I Polskiego Radia (617).

Wśród portali internetowych za Onet.pl i WP.pl na podium znalazł się jeszcze Wpolityce.pl (698).

W kategorii mediów biznesowych we wrześniu wygrał "Dziennik Gazeta Prawna" przed "Pulsem Biznesu" (476) i Businessinsider.com.pl (154), a wśród regionalnych - Radio Kraków (157), wyprzedzające "Głos Wielkopolski" (145) i Radio Poznań (144).

Badanie przeprowadzono na podstawie 34 928 przekazów z okresu od 1 do 30 września.

Galeria: TOP 10 - Najchętniej oglądane programy we wrześniu

(MNI, 09.10.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.