Dział: PERSONALIA

Dodano: Sierpień 29, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agora powołała dyrektora marketingu w pionie Internet

Dominik Kaznowski został dyrektorem marketingu pionu Internet w wydawnictwie Agora SA.

Dominik Kaznowski jest odpowiedzialny m.in. za rozwój kluczowych marek i serwisów Agory, promocję, PR, badania rynkowe oraz obsługę klientów. Dyrektor marketingu pionu Internet to nowo utworzone stanowisko w firmie.
Kaznowski ostatnio pracował w Grupie PZU, gdzie był odpowiedzialny za komunikację korporacyjną i projekty internetowe. Od października 2003 roku jest także wiceprezesem stowarzyszenia Interactive Advertising Bureau Polska, którego celem jest promocja potencjału reklamowego Internetu. Kaznowski odpowiada tam za marekting i PR. (SK)

(SK, 29.08.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.