Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Październik 01, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W sierpniu serwis Vod.pl wyprzedził Netflix.com

W sierpniu serwis Vod.pl odwiedziło 3,41 mln użytkowników (screen: Vod.pl)

Wśród serwisów VoD w sierpniu największy spadek zanotował Netflix.com, który spadł w zestawieniu na drugie miejsce za Vod.pl (RAS Polska). Najwięcej użytkowników zyskał Chili.com. 

Jak wynika z danych Gemius/PBI, w sierpniu serwis Vod.pl odwiedziło 3,41 mln użytkowników (wzrost o 4,92 proc.). Dalej były: Netflix.com - 2,91 mln (spadek o 16,13 proc.), dział Premium Cda.pl (Cda.pl) - 2,55 mln (wzrost o 1,19 proc.), Video.wp.pl (Wirtualna Polska) - 2,46 mln (spadek o 6,10 proc.), Vod.tvp.pl (Telewizja Polska) - 2,12 mln (wzrost o 10,41 proc.), Player.pl (Grupa TVN) - 2,07 mln (spadek o 5,90 proc.), Hbogo.pl (HBO) - 1,45 mln (wzrost o 1,39 proc.), Ipla.tv (Cyfrowy Polsat) - 0,99 mln (spadek o 2,94 proc.), Chili.com - 0,61 mln (wzrost o 60,52 proc.), Ncplusgo.pl (ITI Neovision) - 0,3 mln (wzrost o 3,44 proc.).

(PAZ, 01.10.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.