Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 30, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Telewizje, stacje radiowe i portale szykują wieczory wyborcze

W dniu wyborów badanie exit poll dla TVP, Polsatu i TVN zrealizuje Ipsos (fot. Element5 Digital/Pexels.com)

W trakcie wieczorów wyborczych wyniki wyborów do parlamentu skomentują politycy, publicyści i politolodzy. Dziennikarze obecni będą w sztabach poszczególnych komitetów. W dniu wyborów badanie exit poll dla TVP, Polsatu i TVN zrealizuje Ipsos.

Kiedy i gdzie poznamy wstępne wyniki wyborów?

W TVP Info specjalny program rozpocznie się ok. godz. 20, po "Wiadomościach". Od 20.55 przez 45 minut będzie pokazywany jednocześnie w TVP 1. Wieczór wyborczy telewizji publicznej ma mieć trzech prowadzących, w tym Danutę Holecką i Michała Adamczyka. Ma być realizowany z dwóch studiów: TVP Info i "Wiadomości".

W Polsat News i Polsatnews.pl program "Polska wybiera - wybory parlamentarne 2019" rozpocznie się o 19.50. Tuż przed 21 zacznie być emitowany równolegle w głównym Polsacie (do ok. 21.10). Program poprowadzą Dorota Gawryluk i Bogdan Rymanowski wspólnie z Agnieszką Mosór, Bartoszem Kurkiem, Michałem Stelą i Piotrem Witwickim, który przedstawi komentarze z mediów społecznościowych.

W TVN 24 wieczór wyborczy rozpocznie Justyna Pochanke, a następnie będą go prowadzić Monika Olejnik, Konrad Piasecki, Małgorzata Łaszcz i Andrzej Morozowski.

Nadawcy telewizyjni zapowiadają wykorzystanie technologii VR (virtual reality) i AR (augmented reality).

Wybory parlamentarne 2019 - exit poll nie tylko w tv

RMF FM o 21, 22 i 23 nada wydania specjalne "Faktów", które zostaną wydłużone do co najmniej 10 minut. Pojawią się dodatkowe serwisy o 21.30 i 22.30. Gospodarzami "Faktów" będzie Tomasz Staniszewski.

W Radiu Zet wieczór wyborczy od 21 do 22 poprowadzą Beata Lubecka i Joanna Komolka. Co 15 minut emitowane będą serwisy informacyjne.

W radiu Tok FM od 21 do 23 gospodarzem programu specjalnego będzie Maciej Zakrocki. Będzie można go również oglądać w serwisie Tokfm.pl. Od 23 na antenie pojawią się komentarze słuchaczy w audycji "Mikrofon Tok FM".

Gazeta.pl od 21 będzie nadawać wejścia wideo ze sztabów. Pół godziny później rozpocznie się w studiu portalu "Wieczór wyborczy", który poprowadzi Łukasz Kijek.

W Wirtualnej Polsce specjalny program "Nowe rozdanie" poprowadzą Agnieszka Kopacz i Tomasz Machała. Program rozpocznie się o 20.50, a pierwsze 45 minut będzie pokazywane jednocześnie w Telewizji WP. W sumie potrwa on ok. godziny i 40 minut.

Redakcja "Gazety Wyborczej" przygotowuje na 13 października "Wieczór wyborców". Będą to spotkania z prenumeratorami, gośćmi redakcji i dziennikarzami "GW" w siedmiu miastach: Warszawie, Łodzi, Katowicach, Poznaniu, Gdańsku, Krakowie i Wrocławiu. Warszawskie spotkanie będzie transmitowane na żywo w serwisie Wyborcza.pl i w jego mediach społecznościowych. Poprowadzą je Dorota Wysocka-Schnepf, Grzegorz Małecki oraz Dominika Wielowieyska i Michał Nogaś.

Interia.pl szykuje wieczór wyborczy na żywo, ale w formie aktualizowanego artykułu.

Onet.pl nie ujawnia jeszcze szczegółów swojego wieczoru wyborczego.

Pod koniec maja ogłoszenie sondażowych wyników wyborów do Parlamentu Europejskiego oglądało na 10 kanałach łącznie 7,25 mln widzów (dane Nielsen Audience Measurement).

Galeria: Warsztaty "Know-how: prawo w dziennikarstwie"

(KOZ, 30.09.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.