Dziennikarze Radia Zet przechodzą do Polskiego Radia  |  Kontrola NIK w KRRiT  |  Polscy dostawcy internetu zagrożeni  |  Castorama rusza z przetargiem  |  Polska Press zmienia dyrektora  |  Szefowie obszarów w Grupie Natemat  |  IPN wydał prawie 10 mln zł  |  Naczelny miesięcznika "Odra"  |  Awans w Paramount  |  TVS z programem  |  Meloradio partnerem  |  Chińska sztuczna inteligencja DeepSeek  |  Najlepiej zarabiający pisarze w Polsce  |  Grupa Santander konsoliduje  |  Face it! wygrała przetarg  |  Firma iPoster powiększyła sieć  |  Sudan Płd. po tygodniu przywrócił dostęp do social mediów  |  Google odwołuje się do TSUE ws. grzywny 4,1 mld euro  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze Radia Zet przechodzą do Polskiego Radia  |  Kontrola NIK w KRRiT  |  Polscy dostawcy internetu zagrożeni  |  Castorama rusza z przetargiem  |  Polska Press zmienia dyrektora  |  Szefowie obszarów w Grupie Natemat  |  IPN wydał prawie 10 mln zł  |  Naczelny miesięcznika "Odra"  |  Awans w Paramount  |  TVS z programem  |  Meloradio partnerem  |  Chińska sztuczna inteligencja DeepSeek  |  Najlepiej zarabiający pisarze w Polsce  |  Grupa Santander konsoliduje  |  Face it! wygrała przetarg  |  Firma iPoster powiększyła sieć  |  Sudan Płd. po tygodniu przywrócił dostęp do social mediów  |  Google odwołuje się do TSUE ws. grzywny 4,1 mld euro  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze Radia Zet przechodzą do Polskiego Radia  |  Kontrola NIK w KRRiT  |  Polscy dostawcy internetu zagrożeni  |  Castorama rusza z przetargiem  |  Polska Press zmienia dyrektora  |  Szefowie obszarów w Grupie Natemat  |  IPN wydał prawie 10 mln zł  |  Naczelny miesięcznika "Odra"  |  Awans w Paramount  |  TVS z programem  |  Meloradio partnerem  |  Chińska sztuczna inteligencja DeepSeek  |  Najlepiej zarabiający pisarze w Polsce  |  Grupa Santander konsoliduje  |  Face it! wygrała przetarg  |  Firma iPoster powiększyła sieć  |  Sudan Płd. po tygodniu przywrócił dostęp do social mediów  |  Google odwołuje się do TSUE ws. grzywny 4,1 mld euro  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 27, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Międzynarodowy team w dziale kreacji 180heartbeats + Jung v Matt

Ander Malatesta Alonso i Cesar Augusto Erazo Garrido w 180heartbeats + Jung v Matt (fot. materiały prasowe)

W ramach Talent Programu do działu kreacji agencji 180heartbeats + Jung v Matt dołączyli Peruwiańczyk Cesar Augusto Erazo Garrido i Hiszpan Ander Malatesta Alonso.

Obaj poznali się w szkole kreatywności Zink Project w Madrycie i od tego czasu współpracują. Wcześniej Cesar Augusto Erazo Garrido był uczniem Miami Ad School w Hamburgu (specjalizacja copywriting) i współpracował z agencją FCB. Ander Malatesta Alonso pracował dla Ogilvy i McCann w Hiszpanii.

Talent Program - teraz pod nową nazwą Brave Heartbeats - to autorski projekt agencji, służy wymianie kulturowych doświadczeń, ma wnosić nowe spojrzenie do agencji. Jest realizowany od 2011 roku.

Galeria: "Wataha" - trzeci sezon

(AMS, 27.09.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.