Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Wrzesień 26, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

LoveBrands Relations współpracuje z Supermercato 24

Supermercato 24 umożliwia obsługę zamówień online oraz dostawę towarów tego samego dnia (fot. Pixabay.com)

Agencja LoveBrands Relations po przetargu nawiązała współpracę z włoską firmą Supermercato 24.

Do zadań agencji należy wsparcie klienta w zakresie działań mediowych oraz PR ekspercki, a także doradztwo komunikacyjne, w tym komunikacja zaistnienia firmy na polskim rynku.

Supermercato 24 specjalizuje się w obsłudze sklepów spożywczych i sieci handlowych, oferując im rozwiązania umożliwiające obsługę zamówień online oraz dostawę towarów do klientów tego samego dnia.

Galeria: "Solid Gold"

(AMS, 26.09.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.