”Kuchenne rewolucje” tracą widzów, ale TVN jest liderem pasma
TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji" w grupie ogólnej ma 20 proc. udziału w rynku (fot. Michał Stachowiak/Newspix/TVN)
"Kuchenne rewolucje", prowadzone przez Magdę Gessler, zaczęły nowy sezon z widownią o 324 tys. niższą niż rok temu.
Program nadawany w czwartki o 21.30 po trzech odcinkach w jesiennej ramówce ogląda średnio 1,99 mln widzów. TVN ma z tego tytułu średnio 15,9 proc. udziału w rynku - więcej niż pozostałe telewizje z tzw. wielkiej czwórki. W tym czasie udział TVP 1 wynosi 14,6 proc., Polsatu - 10,34 proc., a TVP 2 - 4 proc. W grupie komercyjnej TVN jest również liderem z udziałem na poziomie 20,02 proc.
Jesienią 2018 roku "Kuchenne rewolucje" po trzech odcinkach przyciągały do TVN średnio 2,32 mln widzów.
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(KOZ, 23.09.2019)