UPCeusz to brand hero UPC Polska
W kampanii promowane są nowe pakiety usług UPC Polska (fot. materiały prasowe)
Operator kablowy UPC Polska wybrał w przetargu na kompleksową obsługę reklamową agencję K2 (Grupa K2). Pierwszym wspólnym działaniem jest kampania reklamowa, w której brand hero został UPCeusz.
"Stworzyliśmy bohatera, który nie tylko w pełni uosabia wartości marki UPC, ale wzmacnia jej tożsamość, budując bardziej osobistą i emocjonalną więź z konsumentami" - informuje w komunikacie prasowym Filip Szperl, dyrektor kreatywny agencji K2. W kampanii reklamowej promowane są nowe pakiety usług UPC Polska. Działania prowadzone są w telewizji, radiu, internecie, obejmują outdoor i niestandardowe akcje w przestrzeni miejskiej oraz materiały POS (ulotki, plakaty, roll-upy). Komunikację uzupełniają aktywności w mediach społecznościowych i współpraca z influencerami.
UPC podpisało z K2 umowę na czas nieokreślony. Agencja reklamowa odpowiada za strategię, ideę kreatywną i realizację wszystkich działań reklamowych promujących platformę cyfrową UPC w Polsce. Za zakup mediów do kampanii realizowanych przez K2 odpowiada dom mediowy Media Direction OMD.
(IKO, 09.09.2019)