Alicja Miłuńska szefem biznesu w Spacecamp
Alicja Miłuńska jest związana z branżą reklamową od 14 lat (fot. materiały prasowe)
Do agencji Spacecamp (Brand New Galaxy) dołączyła Alicja Miłuńska, obejmując stanowisko digital business directora.
Miłuńska będzie zarządzać zespołem biznesowym, który obsługuje zarówno globalne marki, jak i graczy z rynku lokalnego. Związana z branżą reklamową od 14 lat Miłuńska wcześniej pracowała dla 180heartbeats + Jung v Matt i MRM z grupy McCann Erickson. – Alicja ma unikalne doświadczenie biznesowe i menedżerskie. Pozwoli ono na dalszy rozwój agencji, zarówno od strony budowy nowych teamów klienckich, jak i dalszej ekspansji biznesu na poziomie globalnym oraz lokalnym – mówi Jakub Krawczyk, CEO Spacecamp.
Spacecamp jest agencją digitalową, dostarcza usługi z zakresu strategii digitalowej, tworzenia komunikacji i treści. Spacecamp pracuje przy globalnych, regionalnych i lokalnych projektach dla dużych, międzynarodowych marek jako część Brand New Galaxy – platformy integrującej tzw. „smart business solutions” w obszarze marketingu i technologii. Brand New Galaxy zatrudnia obecnie ponad 250 specjalistów w ramach siedmiu podmiotów wchodzących w skład platformy.
(AMS, 09.09.2019)