W lipcu "Puls Biznesu" stracił najmniej, "Przegląd Sportowy" - najwięcej
Sprzedaż w lipcu "Pulsu Biznesu" spadła o 0,30 proc., „Przeglądu Sportowego” o 16,98 proc.
W lipcu w porównaniu z ubiegłym rokiem wszystkie dzienniki zanotowały spadki sprzedaży. Najmniej stracił „Puls Biznesu” (Bonnier Business Polska), najwięcej „Przegląd Sportowy” (RAS Polska).
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, średnia sprzedaż ogółem „Pulsu Biznesu” w lipcu spadła o 0,30 proc., do 9461 egz., a „Przeglądu Sportowego” o 16,98 proc., do 21 920 egz.
W zestawieniu ZKDP znalazły się również: „Fakt” (RAS Polska) – 205 623 egz. (spadek o 10,06 proc.), „Super Express” (Grupa ZPR Media) – 106 528 egz. (spadek o 4,35 proc.), „Gazeta Wyborcza” (Agora) – 78 907 egz. (spadek o 9,54 proc.), „Rzeczpospolita” (Gremi Media) – 42 009 egz. (spadek o 7,09 proc.), „Dziennik Gazeta Prawna” (Infor Biznes) – 31 798 egz. (spadek o 8,24 proc.), „Gazeta Podatkowa” (Wydawnictwo Podatkowe Gofin) – 21 865 egz. (spadek o 3,61 proc.), „Gazeta Polska Codziennie” (Forum) – 12 711 egz. (spadek o 13,92 proc.) oraz „Parkiet Gazeta Giełdy” (Gremi Media) – 3861 egz. (spadek o 0,62 proc.).
(PD, 05.09.2019)