Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 05, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Value Media wygrała przetarg mediowy TVP

Obecnie za planowanie i zakup mediów dla TVP odpowiada również Value Media (fot. WikimediaCommons)

Telewizja Polska wybrała agencję mediową Value Media (Group One) w przetargu na planowanie i zakup mediów. Umowę zawarto na rok.

Wartość zamówienia to 12,3 mln zł brutto. Do przetargu przystąpiły Value Media i Arena Media (Havas Media Group), które wskazały cenę brutto po 12,3 mln zł. Tę pierwszą wybrano ze względu na większą liczbę punktów za upusty przy zakupach kampanii m.in. w internecie (display, wideo) czy outdoor (tablice).

Obecnie za planowanie i zakup mediów dla TVP odpowiada również Value Media (w sierpniu TVP przedłużyła w ramach postępowania uzupełniającego umowę do 31 października).

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(IKO, 05.09.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.