Grupa Radiowa Agory nastawia się na kampanie programatyczne

Yieldbird to firma specjalizująca się w optymalizacji zasobów reklamowych wydawców (fot. materiały prasowe)
Yieldbird we współpracy z agencją Resolution (Grupa OMD) przeprowadziła kampanię programmatic audio na powierzchniach należących do Grupy Radiowej Agory.
Działania reklamowe dotyczyły segmentu motoryzacyjnego premium i były prowadzone w playerze online Radia Tok FM i internetowym radiu Tuba FM. "Bardzo dobre wyniki kampanii, zadowolenie klienta, jak i wypracowany przez nas skuteczny proces prowadzenia tego typu działań sprawiły, że teraz naszym celem będzie zwiększenie skali udziału emisji programatycznych w przychodach Grupy Radiowej Agory" - zapowiada Tomasz Kryń, head of programmatic premium w firmie Yieldbird.
Yieldbird to firma specjalizująca się w optymalizacji zasobów reklamowych wydawców. Jej głównym udziałowcem jest Agora.
(IKO, 04.09.2019)
