Boski Matyszkowicz, szczery Szołajski, bojowy Wątły
Gazeta Ruperta Murdocha motywuje dziennikarzy gotówką za kliki w ich teksty. Dziennikarze sportowi w szponach bukmacherów. Czy były rzecznik może opisać swojego szefa. Tiktokerzy lubią hajsik. Nowy „Press” już na rynku.
Branża bukmacherska zassała dziennikarzy do swojego interesu. To są tuzy dziennikarstwa futbolowego, dla młodych ludzi wzór do naśladowania, więc nie muszą sprzeniewierzać się zasadom naszego zawodu – uważa Mirosław Żukowski z „Rzeczpospolitej”. Mateusz Borek z Polsatu: – Jeżeli ktoś chce mi pomóc w spełnianiu moich ambicji zawodowych, to z jakich powodów mam tę ofertę odrzucić?
Kto ma rację?
Ponadto w „Press”: ranking największych firm medialnych, ranking agencji PR, warsztat wydawcy radiowego, kampanie na TikToku, polityka informacyjna LinkedIn.
Zapraszamy do lektury.
(30.08.2019)