Biedronka ruszyła z kampanią kolejnej edycji "Gangu Słodziaków"
Za strategię oraz kreację materiałów do internetu odpowiada agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda (screen: Youtube.com/SklepyBiedronka)
Ruszyła kolejna edycja kampanii „Gang Słodziaków” realizowanej przez sieć sklepów Biedronka.
Kolejną turę programu lojalnościowego ze Słodziakami w roli głównej (za punkty zebrane przy zakupach klienci otrzymywać będą maskotki oraz książki z ich przygodami) wspiera kampania przygotowana przez agencję Duda Polska i dom mediowy Wavemaker. Spot reklamowy w ciągu dwóch dni miał ponad 20 tys. wyświetleń na YouTube.
Za strategię oraz kreację materiałów do internetu (seria teledysków, Wieczorynki Słodziaków z udziałem znanych aktorów oraz inne działania w mediach społecznościowych) ponownie odpowiada agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Reżyserem teledysków jest Dariusz Rzontkowski, dyrektor kreatywny agencji. Za animacje odpowiada duet Mikołaj Kula i Bartosz Trojanowski. Działania produkcyjne koordynowało Szut Szut Studio.
(AMS, 28.08.2019)