Tomasz Kuisz szefem strategii danych w Publicis Groupe

Tomasz Kuisz dołączył do zespołu data science Publicis Groupe (fot. materiały prasowe)
Tomasz Kuisz został dyrektorem ds. strategii danych w Publicis Groupe – to nowo utworzone stanowisko w firmie.
Dotychczas Kuisz był dyrektorem zarządzającym [m]Platform w GroupM. W Publicis Groupe dołączył do zespołu data science, wspierającego klientów w rozwoju i transformacji ich biznesu poprzez wykorzystanie danych, technologii, analityki biznesowej oraz badań. Raportuje do Anny Sakowicz, chief data & analytics officera Publicis Groupe.
Tomasz Kuisz odpowiada za rozwój oferty strategicznej i produktowej grupy w obszarze danych. Do jego zadań należy przede wszystkim wsparcie klientów w budowaniu strategii rynkowych opartych na danych, współpraca z globalną siecią Publicis Groupe w zakresie rozwijania na polskim rynku oferty Publicis People Cloud, rozwój titan data engine (narzędzie służące do gromadzenia i zarządzania danymi, wykorzystywanymi w działaniach komunikacyjnych klientów, badaniach i analityce).
(IKO, 27.08.2019)
